Vad gör folk som inte har barn?

Va otroligt tråkigt dom måste ha!
Känns som om det skulle kännas som ett ganska lång tråkigt lixom.
Jaja man kan festa hela dagarnma och resa, men vad mer?
Klart inte alla ska skaffa barn, jag undrar bara vad dom gör hela dagarna?
Här börjar lyckan när man vaknar med sin lilla tjej och den fortsätter hela dagen och för alltid!
Tänk att jag får se och uppleva som ingen annan får!
VArje dag och varje minut lär hon sig något nytt och jag är så stolt! :-)
Att bli gravid som 18:åring är utantvekan det BÄSTA jag någonsin gjort!
Hon är så fantastisk och aldrig har jag tvekat eller velat ändra nåt!
Hon är mitt hjärta och det är så underbart att ha henne!
Täbnk om jag inte behållt henne, vem hjade jag varit nu?
Usch och fy vill inte äns tänka på det! Det fanns aldrig något annat alternativ än att behålla henne :-)
Min lilla vackra flicka tänk va jag älskar dig!
Tänk om du inte kommit fören jag va 35, vem hade jag varit då?
Inte den jag är ju ialla fall, för det är du som gör mig hel! :-)
Inte för att jag va halv innan, men ändå.

Puss puss min älskling!
Nu ska jag precis gå och hämta F på dagis och så ska vi gå ut i skogen med grannen och plocka mossor och lavar.
Måste ju plugga lite ialla fall och F tycker ju det är kul :-)
Måste köpa gummistövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0