Snyggaste jackan i världen! och liite skryt :-)

 

Hihi i fredags köpte jag jackan till F :-) och ett 8:onde par vantar.
Igår går kom Olle från Norge så han är här nu och det är så gott med hans mat :-)
Vi var med mikaela, danne och deras dotter till mini-röris igår.
F va helt nyvaken å tyckte att de va ganska kul i början men sen blev hon mest surig..

I fredags va vi på 18mån koll på bvc och vaccination.
Räknade ut alla ord F säger och det blev lite mer än 100 ord! :-)
Frågade hur många dom "ska" kunna och hon sa 8-10!
Blev såå glad! Min underbara flicka är såå duktig!
-)Hon pekade på alla kroppsdelar med namn och alla djuren, med ljud, alla kläder och bablade på en massa :-) 

Bvc tanten blev super impad av F,
Sa att hon va jätte långt före i tal utvecklingen :-)
hihihihi

 


Idag ska jag ha lite kalas då jag blir hela 21år gamal på tisdag! Ålders Nojja till MAX!
Nu ska vi städa lite å köpa tårta! Mamma och dom va sjuka.. får komma en annan helg!
Pappa och dom också!

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0