Mimer...

*^^"!)#/&#!=(!#)?!)# så bra tycker jag om mimer!
Jag bor i en 2:a och betalar 5400kr i hyra! INGENETING i denna lägenhet är som det ska!
I Fs sovrum är det iskallt! även fast jag har dörren öppen på natten så är det såååå kallt på morgonen!
Men när dom kommer och mäter säger dom att det är varmare än de ska va! (idioter)
Spisen är 100år gammal och tar 1000år att koka upp nå på.
Torktummlaren är alltid trasig och det ända dom gör är att säga att jag ska damsuga ur slemmet!
Är dom (/&(%&¤))) ? Damsuga vatten med min damsugare!? Dummaste jag hört!
Frysen gick sönder och allt min mat tinade och ruttnade, men va spelar det för roll..?
dom svättsade lite så vi får väl se hur länge den håller nu..
Nu har även tvättmaskinen ballat ur! Går inte att öppna!
Fick tvätta om samma vita tvätt 3ggr igår för att tillslut få upp luckan!
NÄr den väl är klar så är hela maskinen fylld med vatten så det rinner massor av kläderna!
FAst jag har haft den på extra tömmning och allt!
Detta är typ 100de gången det är kvar massa vatten i maskinen efter att det är "klar"... åhh...

Jaja nu ska jag duscha!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0