Livet med TICKS i armarna!


Jag kan INTE ha pengar!
Jag måste va världens bästa konsument!
Har jag 10kr så handlar jag upp 10kr, inte 9.50. haha
Jag har mat hemma och allt som behövs, men spara kan jag inte! (bara Fs sparkonto)
Igår var jag med Mikaela på stan och jag hade en superbraig budget!
Vinterkläder till F 1400kr (ej skor in räknade) Det dyraste jag skulle köpa var Fs p.op jacka för 800kr!
Sen byxor för 400 och lite vantar å så. MEN, budgetn höll inte, för mina armar har fetaset tixen!
Dom rycker åt sig saker och betalar dom, mot min vilja! Det är sanning!
När vi åkte hem från stan hade jag handlar för 1200kr men ingen jacka!
Den va slut! Ringde nyss men det hade inte kommit nån, skulle ringa imorgon igen! Måste ha den!
F har sååå mycket kläder nu! Köpte ju onödinga kläder för 600kr igår!
En 5:e fleeasjacka! (har aldrig använt 2 av dom..)
För ett par vcekor sen köpte jag kläder åt henne för nästan 2000kr
plus att olle handlande för 800 i norge.. hehe
men kläder är ju alltid bra att ha! Då köpte jag ju regnkläder som är ett måste!
Och nu köpte jag ju lite vinterkläder ialla fall byxorna.
Hoppas hoppas jackan kommit imorgon!
Nu ska jag plugga, hämta F och åka till skolan.
Hej hej
(denna fast röd :-) )


Kommentarer
Postat av: KL

hahahah ja de är inte lätt när man har ticks i armarna att inte låta bli att handla.Ja men då har ni ju kläder ett tag i alla fall hahah kram kicki

2008-09-18 @ 22:04:26
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com
Postat av: mickan

hahah nee det e inte lätt med tiks=) hahah KRam kram Mickan

Tack för att du hållt mig sälskap när ja har packat lite=) O på kvällarna med allt kaffe/the +

2008-09-19 @ 18:34:44
Postat av: Sandra

Hej Tjejen

Hur är det med er?

Fin jacka Faline ska få =)

Hitta på ihelgen?

många kramar

2008-09-19 @ 19:40:39
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0