Förkylda och på "bra" humör

Jag och F är sjuka. F har inte haft hosta på 1år! Men nu hostar hon hela natten!
Snorar massor och är jätte hängig och bara gråter. Lilla älsklingen!
Jag har sovit 2h i natt, har haft så ont i halsen och varit snorig!
Jätte jobbigt! Missar 3 jätte viktiga lektioner nu plus att jag kan inte få ett dyft gjort
här hemma för prinsessan är så sjuk och gnällig. Jobbigt men rätt så gosigt :-)
Idag ska vi bara vara hemma och mysa och så får vi väl se hur långe hon är sjuk..
Skulle ju va bra om det gick över fort!

Idag är jag på lika "bra" humör som igår, känns som jag vill spy för
att jag är ju otroligt besviken! Jag skiter i varför du varit i norge men när du LJUGER mig rakt i ansiktet och säger att du skulle åka från norge för att hjälpa mig så blir jag så jävla trött!
Du har inte hjälpt mig en dag med henne och jag skiter i att va varit i sverige i 1 vecka nu för 1 vecka på 1år!!!
Tror du det är nån jävla kompensation!?
Du blir arg när jag har barnvakt men va fan i helvete DU hjälper mig ju inte!
EN jävla dag är det jag ber dig att hjälpa mig men det gör du inte!
Du jobbar inte idag men va fan spelar det för roll, man kan ta ledigt!
Usch jag är så arg och ledsen, känns sjukt att du prioriterar ALLT före henne!

Kommentarer
Postat av: Mickan

JAg tycker du är jätte duktig med Falin och tar bra hand om henne o stark som klarar allt själv när det gäller henne!!! forsätt så så kommer de gå jätte bra .Du är en jätte bra mamma!.Hoppas ni blir friska snart KRam kram Mickan o Isabell

2008-09-01 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0