Är nästan aldrig i skolan..

Satt och kollade hur mycket/lite jag varit i skolan!
Jag har varit där 9 dagar av 22! Usch!
Första 2 dagarna hade jag barnvakt eller så va F med mig i skolan.
Andra veckan skolade jag in henne så jag missade alla lektioner..
Tredje veckan skolades hon också in men Olle va i Sverige så han lämnade henne på morgonen
så då va jag i skolan hela veckan! :-)
Fjärde veckan fick F först massa hosta och sen va vi i skogen och hon fick massa nässelutslag!
Nu är det femte vecka och jag va i skolan mån-tis men nu har F 39g feber!
Hon som nästan aldrig är sjuk! Dagis! grr
Jag klara ju av F ensam och har inga problem att ta hand om henne när hon är sjuk.
Skolan klara jag också men frågan är ju om jag vill göra allt själv!?
Skulle ju underlätta nåt enormt om han skulle hjälpa till nån gång, typ när jag har laborationer..
Nu när hon är 1½år och jag inte är mammaledig utan pluggar så blev det helt plötsligt mycket krongligare att va ensam!
Innan kunde jag ju ta med henne och hade inte massa tider att passa och så..
Känns tråkigt att va borta så mycket för jag vill ju verkligen gå i skolan och jag vill ha bra betyg!
Nu får jag väl nöja mig med G även om jag hade velat ha högre betyg! men men

Jaja nu ska jag ta hand om min lilla!

hej hej

Kommentarer
Postat av: KL

Ja inte kul,men när ungarna börjar dagis så blir dom sjuka nästan jämt känns de som.Ja de är inte lätt att vara ensam jag var ensam med Emil i 5 år och jag tyckte att de gick bra.Släpp O vad han kan göra och inte göra,utan tänk nu är jag ensam och de går bra.Och nog går de bra för dig du är så gullig med din lilla tjej.Men som du säger nog blir de krångligare när man börjar jobba eller plugga när ungarna inte är friska..Jaja de ordnar sig men förstår om du tycker att de känns tråkigt,och du som också är uppväxt med en pappa som ställt upp till 100 på sina barn..sköt om dig kram kram kicki

2008-09-10 @ 17:00:44
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0