Jadu...

Idag gick jag och Olle med F till dages, hon satt på cykeln och tycker det är så kul :-)
Sen cyklade jag till skolan och olle gick ner på stan.
I skolan gick det bra och jag slutade lite tidigare så jag hämtade f 13.25 hi hi busigt!
Jätte glad blev hon när jag kom så jag fick en jätte puss och kram :-) Hon hade ätit massor av mat :-)
Cyklade hem och sen kom grannen och issa. Blev bjuden på mat av grannen och det var gott :-) Tack!
Följde med dom och kollade på en kägenhet som jag vill ha! Men det är ju grannen som fick visningen så.... grrr haha neda hoppas dom får den! Sen gick vi och mötte olle och gled mot ica. På ica hade dom blommor för 100kr som jag ville ha saå när vi stod i kassan sa jag det till olle men han vägrade köpa dom! 20sek senare kommer det fram en kvinna typ 45år och ger mig 100kr! Jag blev suuuper förvånad och gav tillbaka dom till henne!
-Köp en blomma nu! Tanten
-VA?! Ne tack! Jag
-Joo gör det jag vet hur dom kan vara (pekade på olle)
-haha nej tack! jag
-Joo det är en gåva! tanten
Hahah efter ytterligare disskution sa jag ialla fall nej tack och hon gick lika glad iväg!
:-) Vilken kvinna! helt otroligt och det som är konstigt är att det var en normal kvinna! inget knäppa lixom!
Hon måst e ha haft en riktigt bra dag!
Sen kom issa och vi var barnvakt i typ 40 miuter.
Nu ligger F i sängen och ska sova.

hej hej

Kommentarer
Postat av: mickan

heheh snäll tant=) O TACK FLR BARNVAKTEN=) kram kram MIckna oissa

2008-08-30 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0