Färdig inskolad!

I måndags blev min lilla flicka 18 månader! Älska!
Stora tjejen nu!  Igår va sista dagen som min lilla prinsessa skolades in.
Så nu är hon stora dagis flickan :-)
Hela förra veckan var vi bara där mellan 1-2h och jag gick ifrån henne 30min på tor och 1h på fre.
I måndags va hoin där från 9-11.30 och åt mat och hon tycker det är så kul
där så på tisdagen fick hon sova och hon sov 1h! :-)
hon var där mellan 9-13 och igår till 14 så nu är hon inskolad!
idag blir det dagis mellan 9-14 för jag måste plugga!

hej hej


v
dbcbvbgbvx

Kommentarer
Postat av: KL

ja du är så duktig med din lilla flicka,ja vad kul att hon trivs på dagis,men de brukar barn göra...Och fortsätt att ge din söta lilla tjej kärlek,för du ser ju vilken bra männsika du blev av de med dina gulliga föräldrar..Hoppas de går bra att plugga kram kram kicki i skogen

2008-08-28 @ 14:07:59
URL: http://livetstillfalligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0